Hej!
Nu till hösten 2020 kommer vi i AGF att kunna erbjuder nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration.
För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.
Vad innebär det för vår förening? Processen blir mer eller mindre helt automatiserad, och vi kan erbjuda fler betalsätt än tidigare. Vi frigör många timmar från våra kanslister som tidigare gått åt att manuellt registrera och bocka av fakturor. Den delen sköter nu vår betalpartner Billmate åt oss.
Det gör att vi istället kan lägga vår tid på det vi verkligen vill -att utveckla föreningen. Den administrativa avgiften köper helt enkelt oss mer tid.
De betalningsmöjligheter vi erbjuder är:
• Kortbetalning
• Fakturabetalning*
*Tänk på att faktura innebär att det kommer att tas en lätt kreditupplysning
Detta är en standardkontroll och ingenting som påverkar ditt UC.
Vad innebär det för mig som medlem?
För dig som medlem innebär det en smidigare upplevelse vid anmälan och betalning, och fler betalningsmetoder.
Du får tillgång till MedlemsAppen där du har ditt, eller ditt barns, lags aktiviteter, kalender, kallelser, utskick mm.
Du kan anmäla om du behöver skjuts eller har plats i din bil genom funktionen Samåkning.
Du kan i förväg meddela om du eller ditt barn är kommer på träningen genom funktionen Förhandsrapportera.
Du får ditt medlemskort digitalt i appen och ser även dina betalningar, erbjudanden från föreningen, samt mycket, mycket mer.
Adminavgiften är det som gör ovanstående möjligt och pengarna går därmed indirekt tillbaka in i FÖRENINGSNAMNET och vår verksamhet.
Ladda ner ”SportAdmin MedlemsApp” från AppStore eller Google Play, om du inte redan gjort det!
I början av v.36 kommer ni kunna anmäla era/ert barn och er själva till den grupp ni önskar träna i.
Mvh Styrelsen